ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. A szolgáltató
A campusettermek.hu weboldalon elérhető online áruházat a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft. üzemelteti (továbbiakban: „Szolgáltató).
Szolgáltató székhelye. 4028 Debrecen, Kassai út 26.
Szolgáltató telephelye: 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
Szolgáltató ügyfélszolgálatának telefonszáma: +36 52 529-133, mely munkanapokon 9 és 15 óra között érhető el; e-mail címe: info@campusettermek.hu
Szolgáltató adószáma: 21414567-2-09
Szolgáltató cégjegyzékszáma: 09-09-013671
2. A szolgáltatás igénybevétele
A megrendelés leadása az internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a https://napimenu.campusettermek.hu webcímen.
Telefonon, faxon, e-mailben, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
A Vásárló által megvásárolni kívánt termék „kosárba” helyezését követően a Vásárló Regisztrációval vagy Regisztráció nélkül is leadhatja megrendelését. A „megrendelem” fülre kattintással a Vásárló ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, és amelyre a Szolgáltató a megrendeléstől számított 48 órán belül a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címre visszaigazolást küld. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a megvásárolni kívánt termék megnevezését és darabszámát, az alkalmazni kívánt átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, valamint a Vásárló adatait. Amennyiben a visszaigazolás a fent leírt határidőben és tartalommal nem kerül a Vásárlónak megküldésre, úgy a Vásárlót a továbbiakban nem köti az ajánlata. A rendelés leadása során a Vásárló jogosult a regisztráció alkalmával megadott személyes és szállítási adatok módosítására.
A Vásárló a megvásárolni kívánt termékek vételárát online bankkártyával (a Barion fizetési felületén keresztül) és átvételkor készpénzzel és bankkátyával egyenlítheti ki.
A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a Vásárló részére. Szolgáltató a megrendeléstől számított 24 órán belül automatikus visszaigazolást küld a Vásárló által megadott e-mail címre.
A házhoz szállítás jelenleg csak Debrecen, Józsa és Pallag közigazgatási határain belül működik. A termékeket a megrendelést követően a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft. munkatársai segítségével juttatjuk el a Vásárlóhoz. Esetleges panaszával, észrevételeivel kérjük, forduljon az Ügyfélszolgálathoz: +36 52 529-133.
A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
A szerződés létrejöttének feltétele a rendelés leadása és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása. A szerződési feltételek elfogadása nélkül a honlapról rendelést leadni nem lehet.
A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a megrendelt árut a rendelés leadásakor, és a visszajelzésben szereplő határidőig leszállítsa.
Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a Vásárlót erről haladéktalanul tájékoztatja.
A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó jogi szabályozást a a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet tartalmazza.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban meghatározott rendelkezések az irányadóak.
A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy oldalain megjelenő adatok (termékek leírása, ára, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk-ban rögzített rendelkezések irányadók.
3. Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató jogosult a Vásárló részére hírlevelet vagy egyéb reklám tartalmú levelet küldeni, amennyiben a Vásárló regisztrációkor ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.
A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Vásárló által a regisztrációkor, illetve a hozzájárulás rögzítésekor megadott adatok a valóságnak megfelelnek-e.
Érvényes: 2023. február 1-től visszavonásig.